۴ پاسخ

منم مث شما سقط داشتم قلبش تشکیل نشد..و ۱۵ موعد پریودمه هیچ علائمی هم ندارم..

منم نشدم فردا بیبی میزنم ایشالا که خیره

منم 4روز تا موعد اما اصلا علائم ندارم...کمی کمردرد اونم اول صب...
اما هنوز بی بی نزدم

بدون علایم ۳روز تا موعد مثبت شدم ولی باورم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته یازدهم بارداری
مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی