۷ پاسخ

من شبا تا صبح از درد کمر و پهلو نمیخوابم همش نشسته هستم خیلی اذیت میشم

من واژنم داغونه انگار تریلی از روش رد شده تکون میخورم میخوام بمیرم

من ک دارم میمیرم

بنظرم با دکترت درمیون بزارش
گرچه یکسری از کمردردها طبیعیه ولی یکسری ام بعلت پایین بودن سرویکسه
کوچکترین علائمتم به دکترت بگو

کمر درد پا درد واژن درد هر چی درده میاد سراغمون

وای منم دارم و از دیشب بیشتر شده خیلی میترسم

پایه ثابت بارداری کمردرده...😂

سوال های مرتبط

مامان امیر علی 💙🧿 مامان امیر علی 💙🧿 ۱۲ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی