سلام این لباسهابرانی نی خریدم چطوره؟۷

تصویر
۷ پاسخ

من ماله اون دوتابچه هام هم خیلی وبیشترچیزهارو داشتم بخاطرهمین خیلی خریدنکردم سایزصفرهم خریدم ست۵تیکه ولی چون بچه روبه رشده سایزصفرسریع کوچیک میشه بخاطرهمین سایزصفرزیادنخریدم

این سایز از دو سه ماهگی ب بعدش خوبه قشنگه بردارش واسه اون موقه.من واسه بیمارستان سایز صفر خریدم.اما کلا موقه خرید سایز بیمارستانی.یک.دو و سه خریدم از هر سایزی فعلا دو دست تا بعد ک بیاد ببینم طبق وزنش هی میخرم

خیلی مبارکه😍

سایز۱هست براتوبیمارستانش صفرخریدم

ممنون

عزیزم بزرگ نیست؟

قشنگه مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان نورا و داداشاش مامان نورا و داداشاش ۱ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا🤍 مامان اهورا🤍 ۷ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Gandom🐣🩷 مامان Gandom🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری