۷ پاسخ

تهوع رو نمیدونم ولی برا یبوست میوه بخور، سبزی بخور، روغن زیتون بخور، انجیر خشک بخیسون بخور

ناشتا اب ولرم با خاکشیر بخور دوتا قطره ابلیمو هم اضافه کن مرتب کاهو و مویز بخور

منم اونجور بودم ولی دو سه روزه ناشتا آب ولرم میخورم خیلی فرق کردم

سبزیجات و میوه های فیبر دار بخور ، باسالادت همیشه روغن زیتون بخور ، برای حالت تهوع آب یا چای یا هرچی میخوری لیمو تازه بریز یکم توش ، یا بو کن لیمو تازه رو

برای یبوستت الو بخور
انجیر بخور
دمنوش گل محمدی بخور

کیوی هم عالیه

میگذره میوه و اب ولرم زیاد بخور مخصوصا انجیر و الو

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته بیست‌وششم بارداری