سرگیجه شدیددارم حالت تهوع آب قندم خوردم خوب نشدم

۱ پاسخ

برو سرم بزن
منم اوایل کلا اینجوری بودم
از صبح که پامیشی سعی کنی تا جایی که میتونی بخوری که پیشگیری بشه از افت فشار

سوال های مرتبط