مامانا میتونم فاموتیدین۲۰ بخورم؟؟؟

۶ پاسخ

آره گلم من تازه ۴۰ شو میخورم از اول بارداریم

‌وای آره دکتر منم بهم داد واسه درد معده ولی الان رفلاکس گرفتم بیچاره ام کرده همین الان توی سینه ام داره میسوزه تا بالا فاموتیدین هم روش تاثیر نداره اصلا

من فاموتیدین 40 استفاده میکنم

اره عزیزم
من پنتو پرازول ۴۰ هم میخورم حتی بعضی روزا دوتا اگه جواب نده تو رگیشو میزنم
با دکترم مشورت کردم گفته بیضرره
حالا شما بازم از دکترت بپرس
ولی ضرر نداره

آره مجازه فاموتیدین ۴۰ هم مشکلی نداره

هفته شما رو نمیدونم ولی به من ۴۰ داد

سوال های مرتبط

مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده کوچولو👑 مامان شازده کوچولو👑 هفته سی‌وسوم بارداری