۲ پاسخ

زیادگرمش نگیرتندتندشیربده بهش که جیش ومدفوع کنه زودبیادپایین زردیش

اگه بالاتر نره مشکلی نیست
مراقب باش بالاتر نره فقط چون بالای ۱۳باشه بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین روزهای ابتدایی تولد
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۲ ماهگی