خانوما هزینه آزمایش و سونوگرافی NT چقدر دادین؟

۱۲ پاسخ

من nt
یک ملیون و دویست دادم دادم

برای من سونو با آزمایش باهم شد ۳تومن

سونو ۶۰۰
ازمایش ۷۵۰

من سونو ۱۴۵۰
آزمایش ۹۰۰

اره فرقی نداره

من سونو یک تومان دادم اونم اصلا بیمه شامل نمیشه

۱۷۰۰ سونو ۱۲۰۰ ازمایش

4500سونو ازمایش 1100

آزمایش۱۱۰۰
سونو ۲۶۰۰

من یک میلیون تومان

سه تومن

2800بود

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خوشگل خانوم مامان خوشگل خانوم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته پانزدهم بارداری