خانوما پیاده‌روی خوبه؟؟

۱۱ پاسخ

نه الان نباید زیاد پیاده روی کنی

الان زیاد پیاده روی نرو بذار سه ماهت تموم بشه بچه سفت بشه جاش

الان نه

اگه مشکل خاصی نداری خوبه

والا من همه چیزو با ترس و لرز می‌خورم

مرزه در کباب شامی اشکال نداره

خوبه ولی الان برا شما ن

نه خوب نیست سه ماهه اول اصلا نباید پیاده روی کرد

ارع خیلی

بله عزیزم

اره گلم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فواد 👶🏻💙 مامان فواد 👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان کوچولو🦪🤍 مامان کوچولو🦪🤍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری