۳ پاسخ

باید بری دکتر بخاطر شیردهی هر دارویی رو نمیتونی بخوری

به نظرم نه، اصلا استفاده قرص چه تو بارداری چه شیردهی خوب نیست عوارضش به بچه منتقل میشه

استامینوفن و دمیترون میشه

سوال های مرتبط

مامان یه دونه 👦 مامان یه دونه 👦 ۸ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان شاهان 🥹♥️ مامان شاهان 🥹♥️ ۹ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان 💞 دیلان💞 مامان 💞 دیلان💞 ۱۲ ماهگی