۳ پاسخ

من صبا میدم قاطی شیر
چون روغنی نمیخوره با قطره چکان میپره گلوش و تف میکنه کامل جذب بدنش نمیشه

صبحا بده

آره باید یخچال بزاری.فکرنکنم تایمش فرق داشته باشه..نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 مامان 𝐵𝒶𝓇𝒹𝒾𝓎𝒶 ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان آیلین مامان مامان آیلین مامان ۱۵ ماهگی