۶ پاسخ

سونوی واژینال بده حتما تا هفته پایین هستی اگه لازم بود سرکلاژ بشی

آره آمپول میده ، من ۲۸ بودم اتوماتیک هفته ای یه آمپول زدم الان شدم ۳۲

مال من دیروز شکمی انجام داد،نتونست اندازه دقیق بگه،واژینال گفت ۳۱ لب مرزی، استراحت کن دو هفته شاید بهتر بشه، زیر ۳۰فک کنم سرکلاژ میکنن

شیاف میده و استراحت

نه عزیزم با دارو که حل نمیشه باید یا سرکلاژ کنی یا پساری بزاری که اونم به تشخیص دکترته

سونوشکمی یاواژینال

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان لوبی🎀 مامان لوبی🎀 هفته سی‌ویکم بارداری