۵ پاسخ

بهتره ندی🙃

اگه تو یخچاله میتونی بدی ولی دیگه هرچی اضافه اومد بریز بره

سوپ چی درست کردی ؟ من سیب زمینی + عدس+برنج +جعفری درست کردم خوش مزه نبود نخورد

تا ۲۴ ساعت میشه نگه داشت تو یخچال

سلام
ندی بهتره تازه درست کن

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی