خانوما انومالی رو باید کی بریم

۱۰ پاسخ

۱۸ هفته و ۱روز

۱۸ تا ۲۲ هفته

من ۱۸ هفته رفتم .الان وقتشه بری

من ۱۸هفته رفتم

۱۸ تا ۲۲ وقت داری ک انجام بدی

۱۸ تا ۲۲ اما بهترین زمان همون ۱۸ ۱۹ هفتست

من ۱۸.۲روز رفتم

برای من بین آزمایش و سونوم دو هفته تقریبا فاصله س. 18هفته سونو دارم

من امروز رفتم

۱۸ 💚

سوال های مرتبط

مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان دخملم❤🤭 مامان دخملم❤🤭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آروشا مامان آروشا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلی و نی نی مامان ماهلی و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری