۱۲ پاسخ

من کلا سرشو درمیارم. سرنگشم میندازم میره یه قطره چکونه دیگه میبندم سرش. عین اون یکیا راحت میشع

این که خیلی راحته
تازه من عاشق مدلشم😂😂

من اصلا نمیتونم درشو باز کنم.همون اول درشو میندازم دور یه قطره چکون ساده رو میبندم سرش راحت

اتفاقا خیلی راحته سرنگ روهمون سره فیکس کن بعد بطری رو برعکس کن وسرنگ بکش خیلی تمیز وکثیف کاری نداره

خیلی عالیه که .سرنگش با درپوشش چفت هم میشن بعد یک سی‌سی میکشی خیلی راحت

من 😂

متنفرم از پدیابست
بی بی جویس میدم راحت روش قطره چکونم هست روش میبندم
چیه پدیا بست

من دوسش دارم بلد نبودم اوایل ولی الان بلدم

به سختی سرنگش خیلی موقع خالی کردن جهش داره
خدارو شکر من قاطی شیر میکنم وگرنه مکافات بود

راحته که در پیچیشو که باز میکنی سرنگشو میذاری تواون سوراخیه قطره رو میکشی بیرون.
ولی این انگار به پسرمن‌نمیسازه 🤦🏻‍♀️

وای نه درش افتضاح تا باز کنم ده دقیقه طول کشیده بعدشم قطره چکونش تا میایی بریزی دهنش فشار بدی ییهو پخش میش

خیلی عالیه که

سوال های مرتبط