خانوما اکو قلب و اگه ندیم عیب نداره؟

۲ پاسخ

اکو قلب جنین منظورته؟؟؟ من رفتم بیمارستان امام حسین ۳۵۰ شد .‌چرا ندی خب برو بده .‌باید زنگ بزنی نوبت میده برا روز بعد . یک ساعتم اونجا معطل نشدم. چ دکتر خوبو با تخصصی هم ک بود

ن عیب نداره
منم ندادم

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان هدیه آسمونی من مامان هدیه آسمونی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۸ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵 مامان محمد شاهان🩵 ۵ ماهگی