خانوما اکو قلب بچه خوبههه

تصویر
۵ پاسخ

این کیست ها کاملن نرماله تا۲۸ هفتگی ازبینم میره

اره خوبه اخرش رفتی اکو

مگ تواین هفته اکو میفرستن یا اونایی ک لازمه؟؟

یعنی: همه‌چیز فعلاً خوبه، فقط بعد از تولد هم بررسی نهایی با اکو بشه تا اگر سوراخ‌های طبیعی قلب (مثل PFO یا PDA) بسته نشده بودن، بررسی دقیق‌تری انجام شه.
✨ نتیجه نهایی:

خیالت راحت باشه. تا این مرحله، همه‌چیز طبیعیه و جای نگرانی نیست. اگر سوال دیگه‌ای بود از قول دوستت هم بپرس، با دل و جان پاسخ می‌دم. ❤️

🫀 خلاصه وضعیت قلب جنین:

Heart rate (ضربان قلب): ۱۵۱ در دقیقه (کاملاً طبیعی)

چهار حفره قلب، دریچه‌ها، دیواره‌ها و سایز بطن‌ها و دهلیزها: همگی نرمال (NL)

اتصالات AV و VA: نرمال و در جای درست (Concordance)

PFO 2mm: باز بودن سوراخ بیضی (Foramen Ovale) ۲ میلی‌متر، که در این سن طبیعی هست و بعد از تولد معمولاً بسته می‌شه.

هیچ ناهنجاری ساختاری عمده‌ای دیده نشده.

هیچ شواهدی از کوارکتاسیون آئورت (تنگی)، کاردیومگالی (بزرگی قلب) یا جریان غیرطبیعی وجود نداره.

سوال های مرتبط

مامان هدیه آسمونی من مامان هدیه آسمونی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۸ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵 مامان محمد شاهان🩵 ۵ ماهگی
مامان سپهر مامان سپهر ۲ ماهگی
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان ایلیا و آریا مامان ایلیا و آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نوزدهم بارداری