اماان از این بیخوابی 😭

۷ پاسخ

امان از بی خوابی از درد لگن از رفلاکس معده از سردردهای بعد بی خوابی🥺🥺

مخصوصا که صبحش باید بری سرکار ولی تو مثل جغد بیداری😣😣😣😣

🥴🥴🥴🥴و سینه درد

نمیدونم چرا اینقد با هفته های بالاتر هم دردم😥

ولی خوابم بیشتر شده

من دوباره حالت تهوعم برگشته

😢😢😢و سردرد

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای(باور) مامان نون خامه ای(باور) ۱۱ ماهگی
مامان س جوجه مامان س جوجه ۹ ماهگی
مامان ماری و دیاکو مامان ماری و دیاکو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه🫀🥹 مامان پناه🫀🥹 ۷ ماهگی