امان از استرس و بیخوابی، خدایا این خونریزی دیگه برا چی؟😭

۵ پاسخ

عزیزم برو بستری شو اصلا خوب نیست جفت پایین باشه

اخه چطور بیمارستان بستری نمیکنه
حداقل امپول ریه رو بزنن البته با مشورت پزشکت
دارو بهتون نداد بیمارستان

برو بستریت کنن خونه نمون

خونریزیت چقدر هست؟ بعد رفتی بیمارستان چی گفتن؟

خونزیزی داری برو دکتر یا بیمارستان طبیعی نیست

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای(باور) مامان نون خامه ای(باور) ۱۱ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی