۶ پاسخ

ازمایشگاه نیلو تو ۹ هفتگی ازمایش تعیین جنسیت میگیره و مبلغش ۱۷۰۰ هستش

آخه میگن آنومالی احتمال داره اشتباه باشه ولی خون دقیقه

آره ۷ تومن

من ۷۲۰۰ دادم عزیزم البته سلفری بود
الان دیگه جنسیت کوچولوت با سونو معلومه نیاز به این همه هزینه نیست
یکی دوهفته هم تونستی تحمل کن با انومالی برو بده و متوجه شو

عزیزم شونزده هفته تو سونو قطعی مشخص میشه

جز آزمایشای ژنتیکی میشه دیگه من کلا با همه آزمایشا ژنتیکی شد ۷تومان

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان 🧿🩵👼🏻 مامان 🧿🩵👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری