جواب غربالگری دوممه میگن خیلی مشکل داره

تصویر
۱۰ پاسخ

اگر درست دیده باشم عدد انتیت ۱‌.۵ مشکل نداره که

عیبی نداره بده خیالت راحت بشه واسه خواهرمنم نوشتن امروز سلفری داد سرب ج جوابش میاد

مال من ازاینم بدتر

غربالگری اولت سلفری دادی یا نه؟

غربالگری اولتم بفرس

نگران نباش گلم چیزی نیست ایشالا توکل بخدا داشته باش

من ک مشکلی نمیبینم نشون دکترت میدادی خب

سلفری دادی؟
اونجا نوشته سل فری
ببین بعضی آزمایشگاهام‌ الکی میگنا

غربال اول سالم بود؟

نمودارات ک زیر خطه خطره
کجاش مشکل دارع؟
ب دکترت نشون دادی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی🫀 مامان توت فرنگی🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقامربا💙👼🏻 مامان آقامربا💙👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری