۵ پاسخ

ایشالا که خوبه پناه بر خدا

چقدر سنو مینویسین آدم خسته میکنن

واسه من چون دوقلو هست دوبل حساب میشه

خیلی گرون شهر ما آزاد شش تومن🥴

برای منم نوشته

سوال های مرتبط

مامان Delaram🩷 مامان Delaram🩷 ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد