۶ پاسخ

بله بخاطر اسید معده اس

بله به خاطر بارداریه منم بودم به اصطلاح می گن طعم فلز

واسه اسیدمعدته برودکتربرات داروبده ازالان این مشکل داری

برای منم یا تلخه یا شیرین 😢 چقد حالم بد میشه

برای من همیشه خدا تلخه

گاهی بله

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ناشناس مامان ناشناس روزهای ابتدایی تولد
مامان خشایار مامان خشایار هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفدهم بارداری