لعنت ب واکسن دوقلوهام انقد گریه کردن☹️💔

۶ پاسخ

برا دخترم که سبک بود خداروشکر نه بی قراری داشت نه تب انشالله دوقلوها هم تب نمیکنن

منم فردا باید برم بزنم

🥲وای ۴ماهگی بدتراز ۲ماهگیه یعنی😖

شب اسیرت میکنن

واکسن چهار ماهگی؟چن تا تزریقی بود عزیزم ؟

مال منم هفته بعد واکسن 2 ماهگی دارن

سوال های مرتبط

مامان آریو🫀🧿 مامان آریو🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی
مامان 🩷دوقلوها🩷 مامان 🩷دوقلوها🩷 ۹ ماهگی