۵ پاسخ

بریز توی سر شیشه شیر بذار دهنش قورتش میده

قطره رو خرد خرد بریز داخل دهنش
یهو نریز

چند دقیقه بچه رو نگهدار بادگلو بزنه
حتما باد گلو داره بالا میاره

با فاطه از شیرش بده

حتمابعدازشیربهش میدی

سوال های مرتبط

مامان گیلاسم🍒 مامان گیلاسم🍒 ۱۷ ماهگی
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی