خانوما سردرد میتونه از قند بارداری باشه؟؟

۷ پاسخ

منم سردرد شدید دارم میگن ازفشار پایینه فشارم همش روی ۸

من سردردام با منیزیم خوب میشن خداروشکر
ابلیمو هم بعضی وقتا جوابه

الان تو. هفته شما قند مطرح نیست . ولی ربطی هم نداره

وای منم بشدت امروز سرم درد میکنه🥲🤕

نگو منم میمیرم از سردرد

به من گفته احتمالا از فشارت باشه

ن تو هفته منم همیشه سردرد بودم

سوال های مرتبط

مامان 💋آروین 💋 مامان 💋آروین 💋 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری