خانما این پک بهداشتی واسه شاه پسرم گرفتم قشنگه ؟☺️❤️

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکه 😍
فقط برام سواله چرا صورتی ؟!
ببخشید قصد جسارت ندارم امیدوارم با این سوالم ناراحتت نکنم
فقط از روی کنجکاوی میپرسم

منم خریدم از اینا ۱و۷۰۰هرجا دگ پرسیدم ۱۳۸۰بود خدا ازش نگذره😐دیگ انقد میکنن تو پاچه آدم؟

چند گریفتی؟

این چند شد؟

مبارکش باشه عزیزم

عزیزم عالیه چقد شد

من خودم تا دیدم عاشقش شدم

خیلی قشنگه مبارکه😍

ای جان ب خوشی استفاده کنید.
چقد دادی ب این پک؟

چ قشنگ چقد شد هزینش؟

بلهههه مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری