۴ پاسخ

نه خیلیم خوبه بعد ی هفته با سیبم بخارپزکن بده

من شنیدم با سبزیجات بهتره شروع بشه

ببین اول فرنی آرد برنج و حریره هست مگه تو کارت واکسنش نگاه نکردی؟
بعد سه هفته پوره و سوپ مجازه

زود نیست؟؟

سوال های مرتبط