۲ پاسخ

من یه شربت دارم به دخترم میدم ک رازیانم داره داخلش والا من ک خواب عمیقی احساس نمیکنم🫠

رازیانه ندادم ولی برای کولیک که داشت زیره دادم ولی کلا گریه میکرد خو دم هم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان تیدا مامان تیدا ۵ ماهگی
مامان یسراوآریا✨️❤️ مامان یسراوآریا✨️❤️ ۸ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی