۴ پاسخ

ممنون میشم پاسخ بدید و بفرمایید چه طعمی بگیرم ،پسرم توی ۸ ماهه

من نستله خریدم سیب و گندم خوشمزس

نستله .‌خرما و گندم گرفتم خوشمزس

مم نستله گرفتم موزوگندم...خیلی خوشمزه س
ولی چون پسرم بد غذاس... در حد یه قاشق میخوره اونم با هزار ادااطوار

سوال های مرتبط

مامان امین مامان امین ۱۱ ماهگی
مامان نفس کوچولو 😍🤌 مامان نفس کوچولو 😍🤌 ۱ سالگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی