۵ پاسخ

وای من که همسرم نمیتونه رابطه نداشته باشه اگه باردار بشم باید چیکار کنم؟معذرت میخوام میگه حتی شده از عقب ولی باید باشه

از اولش ...

من رفتم امروز درمانگاه گفت تا هفته ۱۷یا۱۸باید صبر کنین بهتره بعدش باشه

اگه دخترت ممنوع نکرد مشکلی نداره

از اول رابطه ای ک دخول باشه نداشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری