۳ پاسخ

علائم خاصی نداره
گاهی زیردل درد میگیره

از هفته ی شما به بعد دیگه طول سرویکس مهم نیست عزیزم
من هم بشه مهم نیست

علایمی نداره من فقط یکم درد زیر شکم داشتم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان قند مامان قند هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی
مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا اهورا 😍 مامان آقا اهورا 😍 ۱۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی