۳ پاسخ

منم همین طور از اول بارداری تا حالا مدام عطسه وسرفه وسرماخوردگی این بچه بد بخت نمیدونم چه اذیتی از من میکنه

یکم خم شو دستتو بزار روی رحمت عطسه کن
منم اونجوری بودم و هستم

من ن موقع سرفه یا عطسه شکمتو نگه دار

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری