۶ پاسخ

افت قند خطرناکه، قند بچه هم افت میکنت وقتی قند مادر افت میکنه، همیشه ی چیزی همرات باشه، من همیشه ی نوشابه مشکی کوچیک همرامه، من انسولین میزنم ولی گاهی افت قندم دارم ک وحشتناک ترین لحظه ست برام

مثلا چه ضرری

در معرض گرما قرار نگیر

بله داره

میخوام بدونم برای بچه ضرر نداره اون لحظ

منم امشب قندم افتاد شدید

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوتوراهی💓 مامان علیرضاوتوراهی💓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیارا مامان تیارا هفته سی‌ویکم بارداری