روگام چرا انقده گرونه؟

۱۵ پاسخ

بابیمه سلامت 80 تومنه
با تامین 200 تومن

روگام چی هست اصلا کی باید زد؟؟؟

بخدا اگه ما سازنده ش باشیم 😂

فک کنم اگه یکی مثبت بود یکی منفی باید بزنی فقط

همه باید بزنن
یا فقط اونایی ک گروه خونی منفی دارن؟

نیازی نیست متخصص بنویسه ؟

مرکز بهداشت که رایگان میزنه

با بیمه از درمانگاه بیمارستان نسخه گرفتم 160 تومن شد

معلمم بیمه معلم دارم
دکتر می نویسه؟ کجا تزریق کنیم ؟

با بیمه صد تومنه بدون بیمه
یک و خورده ای

بیمه ای چیزی قبول نمی کنن
روگام رو دکترم می نویسه؟

با بیمه بیگیر

چنده؟؟؟
من بیمه نیرومسلح دارم قبول میکنن؟

چی ارزونه؟ اون که دیگه نجات دهنده جون دو نفره چرا ارزون باشه؟😁
اینجا ایران است🥲

خیلی من 4 ماه پیش زدم 1600

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۹ ماهگی
مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ ۱۲ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری