۲ پاسخ

کلا توی یخچال نگهداری میشه حتی توی داروخونه ولی تایم زدنش ۲۸هفته هست

نمدونم ولا

سوال های مرتبط

مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی