۵ پاسخ

من خودم داروخونه کارمیکردم داخل یخچال بزار ماهم داخل یخچال میزاشتیم

چرا الان نمیزنی
شاید دما یخچال مناسبش نباشه

نه خراب نمیشه منم گرفته بودم دوروز پیش زدم

من سه هفته پیش گرفتم خود داروخانه گفت برار تو یخچال مشکلی نداره مگه خودشون کجا میزارن

ن خراب نمیشه منم گرفتم دهم باید بزنم

سوال های مرتبط