۶ پاسخ

داروخانه هم توی یخچال نگه میدارن، مشکلی نیست

تا جای ک میدونم برا بچه نیست برا مادرِ

امپول روگام واسه چی میزنن

نه نگران نباش اونجا هم تو یخچاله دیگه
چند گرفتی؟

منم دو هفته گذاشتم یخچال و بعد زدم
خود داروخونه گفت ... نگران نباش

سوال منم هست
عزیزم چند خردیدی؟

سوال های مرتبط