خانوما من زیر شکمم دردمیکنه،طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم این درذا رو دارم دکتر شیاف داد استفاده کنم

من دیشب یهو اینجوری شدم، شیاف هم زدم، ولی هنوز خیلیی درد داره

گلم ۹۰ درصد از مادران اینجوری ان ولی اگه مداومه و ادامه داره به دکترت بگو فک کنم باید شیاف پرژسترون بزاری

سوال های مرتبط

مامان لیان👶🏻🩷 مامان لیان👶🏻🩷 ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان هلما مامان هلما هفته نوزدهم بارداری
مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته هفدهم بارداری