خانوما علائم اولیه قبل موعدتون چی بود

۸ پاسخ

من هیچ علایمی نداشتم تا زمانی که به ۱ روز تاخیر رسیدم هنوزم فکرش نمیکردم تا اینکه ۳،،۴ روز تاخیر گذشت و درد سینه وحشتناک باعث شد به شک بیوفتم وگرنه هنوز منتظر پریودی بودم🤦‍♀️

درد خفیف پریود یکم پرخوری بعد افزایش حجم ادرار و تکرر حساسیت سینه

من نافم تیر میکشید

علائم دوبرابر پریودی

خیلی گشنم میشود😅😅😅

دل درد شکم درد

دردایی مثل پریودی داشتم یک وقتایی قسمت های تخمدانام درد می‌گرفت نزدیک موعدم که شد ترشح خیلی داشتم و آبکی و گاهی هم کش دار

واقعا هیچی فقط یکی دوبار درد خفیف پریودی

سوال های مرتبط

مامان آلما مامان آلما هفته چهاردهم بارداری
مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری