۵ پاسخ

هفته ای دوبار میخورم 😑

ماهی خالدار و جیوه دار نباید خورد فقط

سلام ماهی پرورشی قزل الا و سالمون خوبه
ماهی دریا جیوه داره نخوری بهتره

نه ماهی خیلی‌ تقویت داره نمیدونم‌جدیدا چرا همه چیو میگن‌ضرر داره من پرسیدم ازیکی منم استرس داشتم گفت قدیما ماهی میگرفتن میخوردن ماست و دوغ محلی میخوردن هیچ اتفاقی نمیوفتاد الا همه چیو میگه ضرر داره ادم‌مونده بعد چی ضرر نداره بخوره حتی چای هم میگه ضرر داره

اسمشم نشنیدیم🥺

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان مجتبی مامان مجتبی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته نهم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 ۴ ماهگی