خانما بسکویت مادر یابستنی میشه داد؟

۹ پاسخ

اره من میدم

من نمیدم

من با ابجوش قاطی میکنم له میکنم میدم بخوره ولی بستنی نمیدم

نه بابا عادت کنه به بیسکویت چون شیرینه دیگه هیچی‌نمیخوره‌ها

نه اصلا

منم میدم قرار نیس که تا چند سال بدم نهایت چن وقت اونم میان وعده

والا من که میدم🙆‍♀️

نه اصلا
هیچ ارزش غذایی نداره و مواد نگهدارنده داره
ذائقه بچه رو خوب شکل بده از همین اول

من یکم میدم

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان هامین کوچولو💙 مامان هامین کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی