میشه به بچه بسکویت مادر داد؟

۷ پاسخ

منم میدم دخترم عاشقه بسکویت مادر ‌.تازه خودم هم همکاری میکنم بسکویتاش میخورم😋😂

شکر ممنوعه زیر یکسال نده عزیزدلم
شاید ب دهنش مزه کنه دیگ بقیه غذاهارو نخوره

من میدم بهش
برای یه وقتایی که دسترسی به غذای تازه ندارم خوبه
با پودر مغزیجات
یا حتی برای اینکه بوی تخم مرغو بگیره با زرده تخم مرغ له میکنم یکم آبجوشم میریزم نرم میشه؛ میشه یه وعده غذای خوشمزه

از اونجایی که میگن قند و شکر تا دو سال ممنوع هست بهتره ندیم ارزش غذایی نداره آخه

من میدم با پودر مغزی جات

میگن ارزش غذایی نداره منم دوس داشتم بدم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی