مامانا یعنی کسی نیست بسکویت مادر بده به نینیش

۱۴ پاسخ

چون ارزش غذایی نداره دیگه زیاد استفاده نمیشه عزیزم

زود نیس؟اخه میگن نباید چیزای شیرین بخورن

من یه هفته ای میشه گاهی میدم تو میان وعده اش که مخلوط موز و کدوحلوایی و آووکادو و ماست هست یه دونه بیسکوییت مادر هم میزنم طعم پوره بهتر میشه

من که نمیدم خوب نیس اصلا ارزش غذایی نداره

منک میدم

من ی بار با شیر قاطی کردم دادم تا دور روز هرچی شیر میخورد بالا آورد. ندی بهتره

منکه نمیدم کلی چیزای مقوی و متفاوت هست چرا بیسکوئیت

من دیروز دوتا دادم
چون نه شیر میخوره نه غذا
حالا نمی‌دونم مجازش از کیه

چرا منم بهش میدم دوست داره

من بهش میدم خیلی دوست داره

والامن از5ماهگی میدم بهش

نه بابا چیه شیمیاییه پر از قند و چربی
خوب خودت تو خونه انواع فرنی ها را درست کن
همه مون که تو خونه برنج دیگه داریم
با همون برنج انواع فرنی درست کن بده بخوره‌

ارزش غذایی نداره

چرامن باشیربهش میدم بعضی اوقات دوست داره اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی