چون ارزش غذایی نداره دیگه زیاد استفاده نمیشه عزیزم
زود نیس؟اخه میگن نباید چیزای شیرین بخورن
من یه هفته ای میشه گاهی میدم تو میان وعده اش که مخلوط موز و کدوحلوایی و آووکادو و ماست هست یه دونه بیسکوییت مادر هم میزنم طعم پوره بهتر میشه
من که نمیدم خوب نیس اصلا ارزش غذایی نداره
منک میدم
من ی بار با شیر قاطی کردم دادم تا دور روز هرچی شیر میخورد بالا آورد. ندی بهتره
منکه نمیدم کلی چیزای مقوی و متفاوت هست چرا بیسکوئیت
من دیروز دوتا دادم
چون نه شیر میخوره نه غذا
حالا نمیدونم مجازش از کیه
چرا منم بهش میدم دوست داره
من بهش میدم خیلی دوست داره
والامن از5ماهگی میدم بهش
نه بابا چیه شیمیاییه پر از قند و چربی
خوب خودت تو خونه انواع فرنی ها را درست کن
همه مون که تو خونه برنج دیگه داریم
با همون برنج انواع فرنی درست کن بده بخوره
ارزش غذایی نداره
چرامن باشیربهش میدم بعضی اوقات دوست داره اتفاقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.