همون سرلاک وشیرخشکم مث بیسکویت چ فرقی داره
اگه این قند و نگهدارنده داره اونم داره الان همه چی ناسالمه
بخای اینجوری فک کنی هیچ چیز سالمی وجودنداره و همه چی ناسالمه آب هوا غذاهاو....
منکه دکتر گفت چون غذا خور شده میشه بهش داد و آرد گندم و ...داره خوبه منم بهش میدم
منم میدم
من میدم میان وعده
دکتر بچم که میگه بده منم میدم
من بعضی وقتا میدم
ضرر داره فند داره دکتر من مشورت میکنم میگه دایجستیو یا بیسکویت سرلاک
نه هنوز زوده
خیلی شیرینه ارزش غذایی هم نداره ندین بهتره
من میدم
من با شیر بادوم بهش میدم
من میدم
دکتر پسرم بهمگفت اگه دوس داشتی بیشکوییت بدی برند نستله بیشکوییت زده از همون بخر بیسکوییت مادر پر شکر هست
آره بعضی وقتا که میان وعده نداری بده
من میدم
منم امشب دادم ولی ۲ تا قاشق مربا خوری
نه گلم قابل استفاده اس منم میدم
ضرر داره،هیچ خاصیتی هم نداره عزیزم بهتره که ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.