مامانا بسکویت مادر از کی مجازه؟

۳ پاسخ

از هیچ وقت
اصلا ارزش غذایی نداره و بدرد نخوره
و بهتره تا ۱ سال نیم به بچه هیچ شیرین کننده هیچ کیک بيسکوئيت ندین

من میدم بهش هفته ای یکی دوبار

۱ سالگی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان 🦋ح 🌿سنا مامان 🦋ح 🌿سنا ۱ سالگی
مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی
مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 ۱۳ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۷ ماهگی