بسکویت مادر بدم ب بچه

۱۰ پاسخ

میگن‌خوب نیس برا بچه بهتره چیزای دیگه ایی بدی

نه عزيزم بسكوييت ارزش غذايي نداره

کم بده نه هرروز هفته ای یکی دوبار ازنصف شروع کن بااب جوش
بعد ۶ ماهگی شیر خودت باشیرخشک بگم موز رنده کن خوشمزه میشه ولی از ۶ ماه ب بعد

من بچم سه ماهشه بهش میدم

اره بده

بده"

من میدم

نه نده

اره با آب جوش مخلوط کن

زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی
مامان هامین کوچولو💙 مامان هامین کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی