قند خالص هیچ ارزش غذایی نداره برا چی میدی اخه
هییییییییچ ارزش غذایی نداره
ندین این چیزارو به بچه های بیچاره
فقط بچه مستعد دیابت میشه در اینده عزیزم
با ما اینکارارو کردن هزارتا مشکل داریم ما با بچه هامون نکنیم 🙏🏼
شیر پاستوریزه یا اب جوش
چرا بیسکویت بدی
خیلی خوشمزس🤤
با ابجوش یا شیر خشک قاطی کن
من فرنی رقیق درست کردم برای سفت شدن و خوشمزگی یکم بیسکوییت ریختم
پسرم خوشش اومد
اصلاااا نده
بیسکویت برای چی به بچه شش ماهه میدین اخه
من با موز یا خرما قاتی میکنم
من باشیر خشکش دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.