خانما بسکویت مادر بدم ب بچم ؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

سلام خیرر

از الان نه بذار بعد یکسالگی

سلام نه عزیزم.

نه عزیزم

بده خیلی از دکترا میگن بدید ولی نه زیاد

ارزش غذایی نداره

من ک میدم

بده عزیزم دکتر هاکان که خودش جزو برنامه غذاییش داده خیلیم خوشش میاد

ببین عزیزم بد نیست ولی هر چی باشه بیسکوییت چیز مصنوعیه منم به دخترم گاهی غروبا با شیر میدادم ولی گاهی وقتا که جایی بودم ..سعی کن کمتر بدی 🥰🥰🥰

ندی بهتره ارزش غذایی نداره من اصلا نمیدم
مواد نگهدارنده داره بجاش تامیل درست کن براش

نه عزیزم

نه ندین بهتره

من میدم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی