خانوما بیسکوییت فسفویت برای چی خوبه؟

۵ پاسخ

همون بیسکوییت مادره؟

اره ولی اگه بچت بدونه بجوه اگه نه که باشیرقاطیش کن

مثل سرلاکه برای وزن دهی بیشتر میخرن

برای وزن دهی خیلی خوبه

برای تقویت استخوان ودندان‌چون کلسیم وفسفر داره.البته اگه شکرافزودنی داره زیادبهش نده

سوال های مرتبط

مامان سامیار🤍💙 مامان سامیار🤍💙 ۱ سالگی
مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی